Кампания закончилась! Naudi muusikat ja võida ägedaid auhindu!
15.08.2019
„Lay’s Music” kampaaniareeglid
- Tarbijakampaania „Lay’s Music“ on Eestis toimuv kampaania, mida korraldab Lay’s krõpsude edasimüüja Eestis – PepsiCo Eesti AS (edaspidi kampaania korraldaja), registrinumber 10438708, Tuglase 14, 51006 Tartu. Loosimist korraldab Direct Messenger OÜ, registrinumber 11981389, Mustamäe tee 44, 10621 Tallinn.
- Kampaania territoorium – kõik kauplused Eesti Vabariigi territooriumil, kus kampaanias osalevaid tooteid müüakse.
- Kampaanias võivad osaleda igas vanuses Eesti elanikud.
- Kampaania leiab aset 1. juulist kuni 11. augustini 2019 (k.a).
- Kampaanias osalevad kõik Eesti jaemüügikauplustes müüdavad Lay’s tooted, millel on koodiga kampaaniakleeps.
Lay's Hapukoor 140g (Tootekood: 5900259099396)
Lay’s Sibul 140g (Tootekood:5900259099358)
Lay’s Juust 140g (Tootekood: 5900259098191)
Lay’s Peekon 140g (Tootekood: 5900259111258)
Lay’s Sool 140g (Tootekood:5900259099433)
Lay’s salsamaitselised 140g (Tootekood: 5900259101969)
Lay’s juustu- ja sibulamaitselised 130g (Tootekood: 5900259102027)
- Jaemüügis saadaolevad ja kampaanias osalevate toodete arv on piiratud, arvestatakse mõistliku nõudlusega. Ostes kauplustest Lay’s tooteid enne või pärast käesolevate tingimuste punktis 4 toodud kuupäevi, ei anna õigust kampaanias osaleda.
- Kampaania põhimõte: kampaanias osalemiseks peab tarbija ostma kauplustest kampaaniakleepsuga Lay’s toote ja registreerima pakikleepsul oleva koodi veebilehel lays.ee.Osalejate vahel loositakse välja 6 (kuus) JBL kõlarit, 6 (kuus) paari JBL kõrvaklappe, 60 (kuuskümmend) Lay’s popsikut, 25 (kakskümmend viis) Spotify Premium koodi perioodiga 6 (kuus) kuud ja 30 (kolmkümmend) kasti Lay’s uudistooteid (ühes kastis on 10 pakki Lay’s juustu- ja sibulamaitselisi ja 10 pakki salsamaitselisi kartulikrõpse).
7.1 Registreerides kleepsul oleva koodi veebilehel www.lays.eetuleb ära märkida loosis osaleja eesnimi, perekonnanimi, telefoninumber ja e-posti aadress. Registreerimine veebilehel www.lays.eeon tasuta. Kui osalejal ei õnnestu kleepsul olevat koodi edukalt registreerida, ilmub lehele veateade.
7.2 Registreerides pakikleepsul oleva koodi vastavalt käesolevate eeskirjade punktidele 7 ja 7.1, võtab kampaanias osaleja vastutuse korrektsete isikuandmete esitamise ja nende esitamisel tehtud vigade eest.
7.3 Kampaanias osaleja hoiab registreeritud koodiga krõpsupaki koos pakikleepsuga alles kampaania lõpuni, et tõestada kampaanias osaleva toote ostmist.
- Ühte koodi saab kogu kampaania toimumise ajal registreerida ühe korra.
- Üks ja sama osaleja võib teha mitu registreerimist, kui ostab kampaanias osalevaid tooteid mitu korda ja registreerib iga kord uue koodi pakikleepsult.
- Juhul, kui üks ja sama isik üritab ühte koodi mitu korda registreerida, üritades niimoodi oma võiduvõimalusi suurendada, on kampaania korraldajatel õigus osalejat koodi korduvast kasutamisest mitte teavitada ning tühistada mõlemad registreeringud, et loos toimuks võrdse ja ausa osalemise põhimõtete alusel.
- Pärast koodi registreerimist osaleb see lähima kuupäevaga loosimises, loosimiste kuupäevad on välja toodud punktis 12.
- Auhinnafond
Osalejate vahel loositakse välja 6 (kuus) JBL kõlarit, 6 (kuus) paari JBL kõrvaklappe, 60 (kuuskümmend) Lay’s popsikut, 25 (kakskümmend viis) Spotify Premium koodi perioodiga 6 (kuus) kuud ja 30 (kolmkümmend) kasti Lay’s uudistooteid (ühes kastis on 10 pakki Lay’s juustu- ja sibulamaitselisi ja 10 pakki salsamaitselisi kartulikrõpse).
- Loosimised
12.1. Esimene auhindade loosimine toimub 8.07, mil loositakse välja 1 (üks) JBL kõlar, 1 (üks) paar JBL kõrvaklappe, 10 (kümme) Lay’s popsikut, 4 (neli) Spotify Premium koodi perioodiga 6 (kuus) kuud, 5 (viis) kasti Lay’s uudistooteid. Loosis osalevad kõik koodid, mis on registreeritud ajavahemikus 1.07 – 07.07.2019.
12.2. Teine auhindade loosimine toimub 15.07, mil loositakse välja 1 (üks) JBL kõlar, 1 (üks) paar JBL kõrvaklappe, 10 (kümme) Lay’s popsikut, 4 (neli) Spotify Premium koodi perioodiga 6 (kuus) kuud, 5 (viis) kasti Lay’s uudistooteid. Loosis osalevad kõik koodid, mis on registreeritud ajavahemikus 8.07 – 14.07.2019.
12.3. Kolmas auhindade loosimine toimub 22.07, mil loositakse välja 1 (üks) JBL kõlar, 1 (üks) paar JBL kõrvaklappe, 10 (kümme) Lay’s popsikut, 4 (neli) Spotify Premium koodi perioodiga 6 (kuus) kuud, 5 (viis) kasti Lay’s uudistooteid. Loosis osalevad kõik koodid, mis on registreeritud ajavahemikus 15.07 – 21.07.2019.
12.4. Neljas auhindade loosimine toimub 29.07, mil loositakse välja 1 (üks) JBL kõlar, 1 (üks) paar JBL kõrvaklappe, 10 (kümme) Lay’s popsikut, 4 (neli) Spotify Premium koodi perioodiga 6 (kuus) kuud, 5 (viis) kasti Lay’s uudistooteid. Loosis osalevad kõik koodid, mis on registreeritud ajavahemikus 22.07 – 28.07.2019.
12.5. Viies auhindade loosimine toimub 5.08, mil loositakse välja 1 (üks) JBL kõlar, 1 (üks) paar JBL kõrvaklappe, 10 (kümme) Lay’s popsikut, 4 (neli) Spotify Premium koodi perioodiga 6 (kuus) kuud, 5 (viis) kasti Lay’s uudistooteid. Loosis osalevad kõik koodid, mis on registreeritud ajavahemikus 29.07 – 4.08.2019.
12.6. Kuues auhindade loosimine toimub 12.08, mil loositakse välja 1 (üks) JBL kõlar, 1 (üks) paar JBL kõrvaklappe, 10 (kümme) Lay’s popsikut, 5 (viis) Spotify Premium koodi perioodiga 6 (kuus) kuud, 5 (viis) kasti Lay’s uudistooteid. Loosis osalevad kõik koodid, mis on registreeritud ajavahemikus 5.08 – 11.08.2019.
- Osalejate registreerimise kampaanias kindlustab kampaania korraldaja volitatud esindaja Direct Messenger OÜ. Auhindade väljaloosimise tagab kampaania korraldaja volitatud esindaja Zavod BBDO OÜ, kes ühtlasi võtab võitjatega ühendust e-maili või telefoni teel.
- Kampaanias osalejate poolt esitatav teave ja isikuandmed kogutakse, töödeldakse ja säilitatakse vastavalt Eesti Vabariigis kehtivatele seadustele.
- Kampaanias osalemisega kinnitavad osalejad, et nõustuvad käesolevate eeskirjadega ning sellega, et kampaania korraldaja ja tema volitatud esindajad võivad töödelda osalejate isikuandmeid võitjate väljaselgitamiseks, nende teavitamiseks ja võitjate nimede avaldamiseks veebilehel www.lays.ee.
15.1. Kampaanias osalemisel enda andmeid registreerides nõustuvad kampaanias osalejad sellega, et nende isikuandmeid kogutakse ja säilitatakse kogu kampaaniaperioodi jooksul ja ka pärast seda kampaania korraldajate andmebaasides seni, kuni see on kohalduvate seaduste ja eeskirjade kohaselt vajalik.
15.2. Kampaania käigus osaleja poolt esitatud isikuandmed on kaitstud ja PepsiCo Eesti AS töötleb neid vastavalt Eesti Vabariigis kehtivatele seadustele kampaania läbiviimise eesmärgil.
15.3. Kampaanias osaleja annab PepsiCo Eesti AS-le nõusoleku töödelda esitatud andmeid järgnevatel eesmärkidel: kampaania tulemuste kohta kokkuvõtete tegemiseks; PepsiCo Eesti AS poolt kampaaniaga seotud koostööpartneritele info edastamiseks; võitjate loosimiseks ja nende teavitamiseks; võitja nime avaldamiseks kampaania veebilehel.
15.4. Kampaanias osalejatel on õigus saada lisainfot PepsiCo Eesti AS poolt isikuandmete töötlemise kohta. Selleks tuleb saata e-kiri aadressile: pepsico.eesti@pepsico.com. Isikuandmete vastutav töötleja on PepsiCo Eesti AS, registrikood 10438708, Tuglase 14, 51006 Tartu, Eesti, tel 738 6600, pepsico.eesti@pepsico.com.
- Loosi võitjate nimed avalikustatakse hiljemalt punktis 12 mainitud kuupäevade tööpäeva lõpuks veebilehel lays.ee
- Loosi võitjate nimesid hoitakse üleval 2 (kaks) nädalat peale kampaania lõppu (26.08.2019.)
- Kampaania jooksul kogutud andmeid säilitatakse üks kuu peale kampaania lõppu ehk kuni 11.09.2019.
- Auhindu hoitakse kampaania korraldaja volitatud esindaja Zavod BBDO OÜ kontoris aadressil Kentmanni 4/Sakala 10, 10141, Tallinn.
- Võitjatega võtab ühendust Zavod BBDO OÜ esindaja osalemisvormis märgitud e-posti või telefoni teel, et leppida kokku auhinna üleandmise aeg.
- Võidetud auhinna saab kätteZavod BBDO OÜ kontorist (aadressil Kentmanni 4/Sakala 10, 10141, Tallinn.) Auhinna kättesaamiseks peab võitja esitama oma isikut tõendava dokumendi (pass, ID-kaart või juhiluba) ning registreeritud võidukoodiga Lay’s krõpsupaki.
- Kui auhinna võitja ei esita isikut tõendavat dokumenti ja/või võidukoodiga Lay’s krõpsupakki või kui dokumentidel toodud andmed erinevad registreerimisvormil toodust, ei ole võitjal õigust auhinda saada.
- Kui auhinna võitja ei ole veel täisealine, võib tema auhinna vastu võtta tema seaduslik esindaja, esitades võitja ja tema enda isikut tõendava dokumendi (pass, ID-kaart või juhiluba) ning võitnud koodiga krõpsupaki.
- Auhinna üleandmisel allkirjastavad võitja ja kampaania korraldaja volitatud Zavod BBDO OÜ esindaja auhinna üleandmise-vastuvõtmise akti. Pärast akti allkirjastamist ei ole võitjal õigust kampaania korraldajatele auhinna suhtes nõudeid ega kaebusi esitada.
- Kampaania korraldajad ei vastuta auhinna võitjale auhinna kasutamise käigus tekkinud kahju eest.
- Auhinda ei saa vahetada teise auhinna ega raha vastu.
- Auhinna kättesaamisega seotud lisakulusid, mida ei ole käesolevates eeskirjades reguleeritud (nt transpordi- või helistamiskulud), võitjale ei kompenseerita.
- Auhind, mida võitjale välja ei anta või mille võitja jätab välja võtmata, loositakse uuesti välja. Kui auhinna võitjat ei saada kätte 5 tööpäeva jooksul, loositakse uus võitja.
- Kampaania korraldaja ei kanna vastutust selle eest, kui kampaanias osalejad käesolevaid eeskirju ei järgi.
- Kampaania korraldaja ei kanna vastutust selle eest, kui kampaanias osaleja jääb loosimisest välja, kui auhinda eeskirjade mittejärgimise tõttu välja ei anta, kui kampaanias osaleja esitatud andmed on väärad või ebatäpsed või kui võitjatega ei ole võimalik ühendust võtta kampaania korraldajatest mittesõltuvatel põhjustel.
- Vääramatu jõu asjaolude esinemisel on kampaania korraldajal õigus kampaania ühepoolselt katkestada. Sellisel juhul on kampaania korraldajal kohustus teavitada Eesti Tarbijakaitseametit ja edastada teade kampaania peatamisest ka massimeedia kaudu.
- Kõik nõuded ja kaebused seoses kampaania korralduse ja/või läbiviimisega tuleb esitada kirjalikult kampaania korraldajale PepsiCo Eesti AS-le 26. augustiks 2019 aadressil Tuglase 14, Tartu 51006 või e-kirja teel aadressile eesti@pepsico.com, märkides märksõnaks „Lay’s Music“ ja esitades oma põhjendatud kaebuse ning lisades kaebuses viidatud dokumendid või nende koopiad.
- Kaebusi, mis esitatakse pärast 26.08.2019, ei võeta menetlusse.
- Kampaania korraldaja vastab esitatud kaebusele kirjalikult viieteistkümne päeva jooksul pärast selle kättesaamist. Kui kampaania korraldaja peab kaebust õigustatuks, teavitavad nad kaebuse esitajat kaebuse rahuldamise protsessist ja kuupäevast. Kui kaebuse esitaja ei ole saadud vastusega rahul, on tal õigus seadusega ettenähtud korras oma õigusi ja huve kaitsta.
- Kaebuse esitamise kuupäevaks loetakse selle postitamise kuupäeva.
- Kaebusele tuleb alati lisada kampaanias osaleja eesnimi, perekonnanimi ja täielik elukoha aadress.
- Käesolevates eeskirjades on sätestatud nii kampaania korraldaja, tema esindajate kui osalejate õigused ja kohustused.
- Kampaania korraldaja hoiatab, et reklaammaterjalides toodud teave kannab ainult teavitavat eesmärki.
- Kampaania reeglid on avaldatud veebilehel www.lays.ee.
- Kampaania korraldajad töötlevad andmeid vastavalt Euroopa isikuandmete kaitse üldmäärusele.
Lähemalt: https://pepsicoprivacypolicy.com/home