Kampaania on lõppenud


03.05.2021

2021_Lays-Music_Pepsico_web-banner_EE_(2x)1070x560px
Lay’s esitleb! Võida unustamatu erakontsert Shanoni või Stefaniga, kasvõi sinu kodus! Osta Lay'si, rega tšekk ja võida ägedaid auhindu. Vaata lays.ee!

Kampaania reeglid:

  1. Tarbijakampaania „Lay’s Music 2021“ on Eestis toimuv kampaania, mida korraldab Lay’s krõpsude edasimüüja Eestis – PepsiCo Eesti AS (edaspidi kampaania korraldaja), registrinumber 10438708, Tuglase 14, 51006 Tartu. Loosimist korraldab Direct Messenger OÜ, registrinumber 11981389, Mustamäe tee 44, 10621 Tallinn.
  2. Kampaania territoorium – kõik kauplused Eesti Vabariigi territooriumil, kus kampaanias osalevaid tooteid müüakse.
  3. Kampaanias võivad osaleda igas vanuses Eesti elanikud.
  4. Kampaania leiab aset 3. mai kuni 27. juuni 2021 (k.a).
  5. Kampaanias osalevad kõik Lay’s tooted:
    • Lay’s Salted 40g – 5900259099273
    • Lay’s Salted 140g – 5900259099433
    • Lay’s Cheese 140g – 5900259098191
    • Lay’s Cheese 215g – 5900259098313
    • Lay’s Grilled Bacon 140g - 5900259111258
    • Lay’s Tomato 140g - 5900259098269
    • Lay’s Tomato 215g - 5900259098344
    • Lay’s Onion 70g - 5900259093127
    • Lay’s Onion 140g - 5900259099358
    • Lay’s Onion 180g – 5900259071194
    • Lay’s Onion 215g - 5900259097125
    • Lay’s Onion 265g - 5900259097248
    • Lay’s Fromage 40g - 5900259099211
    • Lay’s Fromage 70g - 5900259093103
    • Lay’s Fromage 140g - 5900259099396
    • Lay’s Fromage 180g – 5900259071231
    • Lay’s Fromage 215g - 5900259097163
    • Lay’s Fromage 265g – 5900259098368
    • Lay’s Wavy Spring Onion 130g - 5900259104359
    • Lay’s Wavy Sour Cream & herbs 130g - 5900259104199
    • Lay’s Wavy Juicy Tomato 130g - 5900259104212
    • Lay’s MAXX Salsa 130g – 5900259096883
    • Lay’s MAXX Cheese&Onion 130g – 5900259096845
    • Lay’s Strong Chili & Lime 130g – 5900259096821
    • Lay’s Strong Chili & Lime 210g - 5900259097101
    • Lay’s Strong Chili & Lime 265g – 5900259097224
    • Lay’s Forest Creamy Mushrooms 140g – 5900259098245
    • Lay’s Barbeque Ribs 140g – 5900259106223
    • Lay’s Piquant Paprika 140g – 5900259099419
    • Lay’s Cheese&Ham 140g – 5900259113986
    • Lay’s Stix Ketchup 140g – 5900259099457
    • Lay’s Spicy Paprika 180g – 5900259071170
    • Lay’s Karbowanie Onion 210g – 5900259097064
    • Lay’s Karbowanie Paprika 210g – 5900259097040
    • Lay’s Oven Baked Salt 125g – 5900259099723
    • Lay’s Oven Baked Yogurt & Herbs 125g – 5900259099709
    • Lay’s Oven Baked Chilli&Lime 125g – 5900259114723
    • Lay’s Oven Baked Chanterelles 125g – 5900259112569
  6. Jaemüügis saadaolevad ja kampaanias osalevate toodete arv ei ole piiratud. Arvestatakse mõistliku nõudlusega. Ostes kauplustest Lay’s tooteid enne või pärast käesolevate tingimuste punktis 4 toodud kuupäevi, ei anna õigust kampaanias osaleda.
  7. Kampaania põhimõte
    1. kampaanias osalemiseks peab tarbija ostma kauplusest Lay’s tooteid ja registreerima ostutšeki veebilehel www.lays.ee
    2. Registreerides ostutšeki veebilehel www.lays.ee tuleb ära märkida loosis osaleja eesnimi, perekonnanimi, vanus, ostutšeki number, telefoninumber ja e-posti aadress. Registreerimine veebilehel www.lays.ee on tasuta. Kui osalejal ei õnnestu ostutšekil olevat numbrit edukalt registreerida, ilmub lehele veateade.
    3. Registreerides ostutšekil oleva numbri vastavalt käesolevate eeskirjade punktile 7.2., võtab kampaanias osaleja vastutuse korrektsete isikuandmete esitamise ja nende esitamisel tehtud vigade eest.
    4. Kampaanias osaleja hoiab registreeritud ostutšeki alles kampaania lõpuni, et tõestada kampaanias osaleva toote ostmist.
    5. Ühte ostutšeki numbrit saab kogu kampaania toimumise ajal registreerida ühe korra.
    6. Üks ja sama osaleja võib teha mitu registreerimist, kui ostab kampaanias osalevaid tooteid mitu korda ja registreerib iga kord uue ostutšeki numbri.
      1. Juhul, kui üks ja sama isik üritab ühte ostutšekki mitu korda registreerida, üritades niimoodi oma võiduvõimalusi suurendada, on kampaania korraldajatel õigus osalejat ostutšeki numbri korduvast kasutamisest mitte teavitada ning tühistada mõlemad registreeringud, et loos toimuks võrdse ja ausa osalemise põhimõtete alusel.
    7. Vaheauhinna võitnud tšekk ei osale teist korda peaauhinna loosimises. Ühe tšekiga saab võita ühe korra.
    8. Sama osaleja võib võita mitu korda, kui on registreeritud mitu erinevat ostutšekki.
  8. Auhinnafond ja loosimised
    1. Auhinnafondi koguväärtus on 6576€
    2. Peaauhinnaks on tuntud kohaliku muusiku privaatkontsert (väärtuses kuni 3000€). Valida saab kahe artisti vahel, ansambel Shanon või solo artist Stefan. Kampaania korraldaja loosib välja ka lisaauhinnad, milleks on: 8 (kaheksa) Sony Extra Bass kõlarit GTK-XB8 Bluetoothiga (väärtuses 272€/kõlar) ja 40 (nelikümmend) kasti Lay’s Salt krõpse (väärtuses 35€/kast).
    3. Loosimiste kuupäevad on järgnevad:
      1. 10.05.2021 kell 12:00, mil loositakse välja viis kasti Lay’s Salt krõpsu ja üks Sony kõlar. Loosis osalevad kõik tšekid, mis on registreeritud ajavahemikus 03.05.2021 kell 00:00:00 kuni 09.05.2021 kell 23:59:59.
      2. 17.05.2021 kell 12:00, mil loositakse välja viis kasti Lay’s Salt krõpsu ja üks Sony kõlar. Loosis osalevad kõik tšekid, mis on registreeritud ajavahemikus 10.05.2021 kell 00:00:00 kuni 16.05.2021 kell 23:59:59.
      3. 24.05.2021 kell 12:00, mil loositakse välja viis kasti Lay’s Salt krõpsu ja üks Sony kõlar. Loosis osalevad kõik tšekid, mis on registreeritud ajavahemikus 17.05.2021 kell 00:00:00 kuni 23.05.2021 kell 23:59:59.
      4. 31.05.2021 kell 12:00, mil loositakse välja viis kasti Lay’s Salt krõpsu ja üks Sony kõlar. Loosis osalevad kõik tšekid, mis on registreeritud ajavahemikus 24.05.2021 kell 00:00:00 kuni 30.05.2021 kell 23:59:59.
      5. 07.06.2021 kell 12:00, mil loositakse välja viis kasti Lay’s Salt krõpsu ja üks Sony kõlar. Loosis osalevad kõik tšekid, mis on registreeritud ajavahemikus 31.05.2021 kell 00:00:00 kuni 06.06.2021 kell 23:59:59.
      6. 14.06.2021 kell 12:00, mil loositakse välja viis kasti Lay’s Salt krõpsu ja üks Sony kõlar. Loosis osalevad kõik tšekid, mis on registreeritud ajavahemikus 07.06.2021 kell 00:00:00 kuni 13.06.2021 kell 23:59:59.
      7. 21.06.2021 kell 12:00, mil loositakse välja viis kasti Lay’s Salt krõpsu ja üks Sony kõlar. Loosis osalevad kõik tšekid, mis on registreeritud ajavahemikus 14.06.2021 kell 00:00:00 kuni 20.06.2021 kell 23:59:59.
      8. 28.06.2021 kell 12:00, mil loositakse välja viis kasti Lay’s Salt krõpsu ja üks Sony kõlar. Loosis osalevad kõik tšekid, mis on registreeritud ajavahemikus 21.06.2021 kell 00:00:00 kuni 27.06.2021 kell 23:59:59.
      9. Peaauhind loositakse välja 28.06.2021 ja välja loosimisel arvestatakse kõiki perioodil 03.05.2021 kell 00:00 kuni 27.06.2021 kell 23:59 registreeritud tšekke (v.a. vaheauhindade võidu tšekid). Peaauhinnaks on eksklusiivne erakontsert valitud artistiga.
  9. Peaauhind
    1. Lay’s Music kampaania peaauhinnaks on eksklusiivne erakontsert. Valida saab kahe artisti vahel, ansamble Shanoni või solo artist Stefan.
    2. Pärast peaauhinna võitja välja kuulutamist on võitjal valiku tegemiseks aega üks kuu. Kontsert peab toimuma ühe aasta jooksul võitja välja kuulutamise päevast (täpne periood kontserdi toimumiseks on ajavahemikus 28.06.2021 kuni 28.06.2022.). Kontserdi kuupäeva valimise ja kontserdi toimumise vahel peab olema vähemalt 1 (üks) kuu ette teavitamise periood.
    3. Kontserdi kuupäev lepitakse kokku Artisti ja Võitja vaheliste läbirääkimiste tulemusena. Mõlemal Poolel on õigus pakkuda välja 3 (kolm) sobivat kontserdi kuupäeva ja õigus keelduda 2 (kaks) korda teise lepinguosalise pakutud kuupäevast. Kui võitja on pakkunud välja 3 (kolm) kuupäeva, peab Artist vastu võtma vähemalt 1 (ühe) neist.
    4. Võitja pakutud kuupäevad ei tohi olla kõik ühe kalendrikuu piires ja need peavad lepingu kehtivusaja jooksul hajuma.
    5. Peaauhinna sisse kuulub järgnev:
      • Tunniajane kontsert valitud artistilt;
      • Kõik kontserdi toimumiseks vajalik tehniline ja muu tugi (valgustus, tehnika, instrumendid,
      • Artisti transport kontserdi toimumispaika ja hiljem sealt ära;
      • Lay’s tooted;
      • Kogu kontserdi salvestus selle hilisemaks kasutamiseks Lay’s sotsiaalmeedia kanalites, kui võitja annab selleks PepsiCo Eesti AS-le loa.
    6. Kõige muu eest, mis punkt 9.3. alla ei kuulu, tuleb peaauhinna võitjal endal hoolt kanda. Näiteks:
      • Kontserdipaik;
      • Kontserdikülalised;
      • Kontserti turvalisus;
      • Toitlustus;
      • Muu, mida võitja peab vajalikuks.
    7. Kontserdipaik
      1. Kontsert peab toimuma võitja koduriigis. Potentsiaalse kontserdipaigana saab võitja pakkuda oma korterit, maja, maamaja, aeda, kodulinna lava või muud sarnast paika. Kõik võimalikud kohad tuleb enne kinnitada artisti ja PepsiCo tiimiga. Koha valikul tuleb arvestada mitme faktoriga.
        • Kui kontsert toimub korteris, peab võitja eelnevalt teavitama naabreid ja saama nende nõusoleku ning PepsiCo tiim üle kontrollima: elektrisüsteemi ja selle vastupidavuse; korteri suuruse; väljapääsud hädaolukorra evakueerimise jaoks;
        • Kui kontsert toimub majas, peab võitja eelnevalt teavitama naabreid ja saama nende nõusoleku ning PepsiCo tiim üle kontrollima: elektrisüsteemi ja selle vastupidavuse; maja suuruse; väljapääsud hädaolukorra evakueerimise jaoks;
        • Kui kontsert toimub maamajas, peab võitja eelnevalt teavitama naabreid ja saama nende nõusoleku ning PepsiCo tiim üle kontrollima: elektrisüsteemi ja selle vastupidavuse; maamaja suuruse; väljapääsud hädaolukorra evakueerimise jaoks;
        • Kui kontsert toimub avalikul laval/ kultuurimajas, peab võitja teavitama valla-/linnavalitsust ja saama nende nõusoleku ning PepsiCo tiimi üle kontrollima: konkreetse koha elektrisüsteemi ja selle vastupidavuse; koha suuruse; väljapääsud hädaolukorra evakueerimise jaoks;
        • Kui kontsert toimub õues/ aias, peab võitja vajadusel teavitama naabreid ja saama nende nõusoleku ning PepsiCo tiim üle kontrollima: konkreetse õue/ aia suuruse; elektrisüsteemi paigaldamise võimalikkuse; ilmastikuolud;
        • Kui kontsert toimub ühiselamu toas, peab võitja eelnevalt teavitama ühiselamu juhtkonda, naabertubade elanikke ja saama nende kõigi nõusoleku ning PepsiCo tiim üle kontrollima: elektrisüsteemi ja selle vastupidavuse; ühiselamu toa suuruse; turvalisuse tagamise võimalused; väljapääsud hädaolukorra evakueerimise jaoks;
        • Kui peaauhinda kasutatakse sünnipäeva/ pulma kingituseks või perekondliku sündmuse tähistamiseks, peab nii võitja kui ka PepsiCo tiim üle kontrollima: inimeste arvu kontserti kohas; elektrisüsteemi vastupidavuse;
      2. Kontserdi koha valikul peab võitja arvestama, et tagatud oleks esinejate ja külaliste turvalisus ning piisav ruum artistile. Kohad, kuhu on raske ligipääs; on ohtlikud; pidevalt külmad/ kuumad; katused; mahajäetud hooned; avalikud teed või teised sarnased kohad, on kontserdi korraldamiseks rangelt keelatud.
    8. Kontserdi võimalik ära jäämine
      1. Kontserdi ära jäämiseks võib olla mitmeid võimalikke põhjuseid. Järgnevalt on reastatud mõned neist:
        • Bänd või artist jääb haigeks ning ei saa kokkulepitud ajal esineda;
        • Ilm muudab kontserdi toimumise väljas võimatuks;
        • Mõni teine põhjus, mis on korraldaja kontrolli alt väljas ehk mida korraldaja ei saa ise muuta või kontrollida;
        • Valitsuse poolt kehtestatud COVID-19 vastased piirangud, mis muudavad kontserti toimumise võimatuks;
      2. Kui kontsert jääb kokkulepitud kuupäeval riiklike piirangute tõttu ära, antakse võitjale kontserdi korraldamiseks aega 12 kuud lisaks ehk kontsert tuleb korraldada järgneva ühe aasta sees.
    9. COVID-19 piirangud
      1. Kuna COVID-19 epideemia oht püsib endiselt, soovitab PepsiCo piirata kontserdikülaliste arvu kahekümne inimeseni. Nagu punktis 9.6.2. on märgitud, on valitsuse poolt kehtestatud rangemate piirangute korral kontserdi tühistamine või edasilükkamine eelnevalt kokkulepitud ajal tõenäoline. Sel juhul annab PepsiCo lisa 12 kuud kontserti korraldamiseks.
      2. Artistil on õigus nõuda, et võitja ja külalised järgiksid Covid-19 piiranguid. Kui Võitja keeldub Artisti korduvatel põhjendatud taotlustel rikkumise kõrvaldamisest ja piirangute järgimisest, on Artistil õigus kontserdi esitamisest keelduda.
  10. Kampaanias osalejate registreerimise ja auhindade loosimise tagab kampaania korraldaja volitatud esindaja Direct Messenger OÜ-st, kes võtab ka võitjatega ühendust.
  11. Isiklike andmete käsitlemine
    1. Kampaania käigus osaleja poolt esitatud isikuandmed on kaitstud ja PepsiCo Eesti AS töötleb neid vastavalt Eesti Vabariigis kehtivatele seadustele kampaania läbiviimise eesmärgil.
    2. Kampaanias osaleja annab PepsiCo Eesti AS-le nõusoleku töödelda esitatud andmeid järgnevatel eesmärkidel:
      1. kampaania tulemuste kohta kokkuvõtete tegemiseks;
      2. PepsiCo Eesti AS poolt kampaaniaga seotud koostööpartneritele info edastamiseks;
      3. võitjate loosimiseks ja nende teavitamiseks;
      4. võitja nime avaldamiseks kampaania veebilehel.
    3. Kampaanias osalejatel on õigus saada lisainfot PepsiCo Eesti AS poolt isikuandmete töötlemise kohta. Selleks tuleb saata e-kiri aadressile: pepsico.eesti@pepsico.com
    4. Isikuandmete vastutav töötleja on PepsiCo Eesti AS, registrikood 10438708, Tuglase 14, 51006 Tartu, Eesti, tel 738 6600,pepsico.eesti@pepsico.com
    5. Kogutud andmeid säilitatakse 1 (üks) kuu alates kampaania lõpukuupäevast ehk kuni 28.07.2021.
  12. Võitjate nimed avalikustatakse hiljemalt punktis 8.2. mainitud kuupäevade tööpäeva lõpuks veebilehel www.lays.ee .
  13. Võitjate nimed on veebilehel üleval 2 (kaks) nädalat peale kampaania lõppu ehk kuni 11.07.2021.
  14. Võitjatega võtab ühendust Direct Messenger OÜ esindaja registreerimisvormis märgitud e-posti või telefoni teel, et leppida kokku auhinna üleandmise aeg.
  15. Võidetud auhinna saab kätte Direct Messenger OÜ kontorist (aadressil Mustamäe tee 44, Tallinn) või kokkleppel muul viisil (nt kuller või pakiautomaat). Auhinna kättesaamiseks peab võitja esitama oma isikut tõendava dokumendi (pass, ID-kaart, juhiluba) ning registreeritud ostutšeki.
    1. Kui auhinna võitja ei esita isikut tõendavat dokumenti ja/või ostutšekki või kui dokumentidel toodud andmed erinevad registreerimisvormil toodust, ei ole võitjal õigust auhinda saada.
    2. Kui auhinna võitja ei ole veel täisealine, võib tema auhinna vastu võtta tema seaduslik esindaja, esitades võitja ja tema enda isikut tõendava dokumendi (pass, ID-kaart, juhiluba) ning võitnud ostutšeki.
  16. Auhinna üleandmisel allkirjastavad võitja ja kampaania korraldaja volitatud Direct Messenger OÜ esindaja auhinna üleandmise-vastuvõtmise akti. Pärast akti allkirjastamist ei ole võitjal õigust kampaania korraldajatele auhinna suhtes nõudeid ega kaebusi esitada.
  17. Kampaania korraldajad ei vastuta auhinna võitjale auhinna kasutamise käigus tekkinud kahju eest.
  18. Auhinda ei saa vahetada teise auhinna ega raha vastu.
  19. Auhinna kättesaamisega seotud lisakulusid, mida ei ole käesolevates eeskirjades reguleeritud, võitjale ei kompenseerita.
  20. Auhind, mida võitjale välja ei anta või mille võitja jätab välja võtmata, loositakse uuesti välja. Kui auhinna võitjaga ei saada kontakti 5 tööpäeva jooksul, loositakse uus võitja.
  21. Kampaania korraldaja ei kanna vastutust selle eest, kui kampaanias osalejad käesolevaid eeskirju ei järgi.
  22. Kampaania korraldaja ei kanna vastutust selle eest, kui kampaanias osaleja jääb loosimisest välja, kui auhinda eeskirjade mittejärgimise tõttu välja ei anta, kui kampaanias osaleja esitatud andmed on väärad või ebatäpsed või kui võitjatega ei ole võimalik ühendust saada kampaania korraldajatest mittesõltuvatel põhjustel.
  23. Vääramatu jõu asjaolude esinemisel on kampaania korraldajal õigus kampaania ühepoolselt katkestada. Sellisel juhul on kampaania korraldajal kohustus teavitada Eesti Tarbijakaitseametit ja edastada teade kampaania peatamisest ka massimeedia kaudu.
  24. Kõik nõuded ja kaebused seoses kampaania korralduse ja/või läbiviimisega tuleb esitada kirjalikult kampaania korraldajale PepsiCo Eesti AS-le 27. juuliks 2021 aadressil Tuglase 14, Tartu 51006 või e-kirja teel aadressile pepsico.eesti@pepsico.com , märkides märksõnaks „Lay’s Music kampaania 2021 “ ja esitades oma põhjendatud kaebuse ning lisades kaebuses viidatud dokumendid või nende koopiad.
    1. Kaebusi, mis esitatakse pärast 27.07.2021, ei võeta menetlusse.
    2. Kampaania korraldaja vastab esitatud kaebusele kirjalikult viieteistkümne päeva jooksul pärast selle kättesaamist. Kui kampaania korraldaja peab kaebust õigustatuks, teavitavad nad kaebuse esitajat kaebuse rahuldamise protsessist ja kuupäevast. Kui kaebuse esitaja ei ole saadud vastusega rahul, on tal õigus seadusega ettenähtud korras oma õigusi ja huve kaitsta.
    3. Kaebuse esitamise kuupäevaks loetakse selle postitamise kuupäeva.
    4. Kaebusele tuleb alati lisada loosis osaleja eesnimi ja perekonnanimi.
  25. Käesolevates eeskirjades on sätestatud nii kampaania korraldaja, tema esindajate kui osalejate õigused ja kohustused.
  26. Kampaania korraldaja hoiatab, et reklaammaterjalides toodud teave kannab ainult teavitavat eesmärki.
  27. 27. Kampaania korraldaja töötleb andmeid vastavalt Euroopa isikuandmete kaitse üldmäärusele. Lähemalt:https://pepsicoprivacypolicy.com/et?domain=pepsico.ee