Inimkonna jätkusuutlikkus

Tervislike eluviiside soodustamine

PepsiCo Europe julgustab inimesi elama tervislikumat elu, pakkudes neile nauditavat ja tervislikku valikut jooke ja sööke.

Tööstusharu juhtiva ettevõttena kuulub meie vastutusalasse lahenduste leidmine globaalsetele väljakutsetele, näiteks ülekaalulisusele. Selleks peame oma tootevalikut muutma, käivitama ülemaailmseid algatusi (näiteks kalorite märgistus toitumisalaseks harimiseks), toetama füüsilist liikumist propageerivaid programme ning kasutama oma mõjujõudu avaliku ja erasektori partnerluses, et muuta elu paremaks.

Meie eesmärgid & kohustused

Aastal 2009 avaldasime 11 ambitsioonikat ülemaailmset eesmärki ja kohustust, mis juhiksid meie tööd, et saaksime parendada inimeste heaolu nii arenenud kui ka arenevates riikides. Töös keskendume oma toodetele ning võtmepoliitikatele ja -partnerlustele, mis aitavad meil lahendada globaalseid toitumisalaseid probleeme.

Eesmärgid on:

  • Avardada tervislikke koostisosi sisaldavat joogi- ja toiduvalikut, mis soodustavad tervislikumaid toitumis- ja joogiharjumusi.
  • Suurendada täisteratoodete, puuviljade, juurviljade, pähklite, seemnete ja madala rasvasisaldusega piimatoodete osakaalu meie tootevalikus.
  • Vähendada aastaks 2015 võtmeriikides peamistes ülemaailmse levikuga naatriumi keskmist hulka portsjoni kohta 25% võrra võrreldes 2006. aastaga.
  • Vähendada aastaks 2020 võtmeriikides peamistes ülemaailmse levikuga toodetes küllastunud rasvade keskmist hulka portsjoni kohta 15% võrra võrreldes 2006. aastaga.
  • Vähendada aastaks 2020 võtmeriikides peamistes ülemaailmse levikuga toodetes lisatud suhkrute keskmist hulka portsjoni kohta 25% võrra võrreldes 2006. aastaga.
  • Julgustada inimesi tegema teadlikke otsuseid ja elama tervislikumalt.
  • Kuvada aastaks 2012 pakendil meie toitude ja jookide kalorite hulka ja peamisi toitaineid.
  • Reklaamida alla 12-aastastele lastele ainult neid tooteid, mis vastavad meie ülemaailmsetele teaduspõhistele toitumisstandarditele.
  • Lõpetada aastaks 2012 alg- ja põhikoolides nende karastusjookide müük, mis sisaldavad ainult päris suhkrut.
  • Suurendada tootevalikus nende toitude ja jookide osakaalu, mis pakuvad lahendusi kalorikoguse arvestamiseks, näiteks portsjoni suuruse valimiseks.
  • Teha aktiivselt koostööd ülemaailmsete ja kohalike partneritega, et lahendada üleilmse toitumise probleeme.